Ehlers Danlos

Vereniging van Ehlers Danlos

Door middel van uw bijdrage kunnen wij werken aan het realiseren van de doelstellingen van onze vereniging. Alle activiteiten van de vereniging zijn er op gericht meer bekendheid te geven aan- en meer inzicht te krijgen in de syndromen van Ehlers-Danlos. Ook wil de vereniging haar leden graag voorzien van zoveel mogelijk nuttige informatie en bieden wij zoveel mogelijk lotgenotencontact. Als lid van de VED draagt u bij aan dit alles.

Wij bieden onze leden:

3x per jaar het ledenmagazine (gratis verzending binnen Nederland)
een familielidmaatschap, dit houdt in dat ook partners en thuiswonende minderjarige kinderen, alsmede studerende thuis- en uitwonende kinderen kunnen deelnemen aan activiteiten, mits zij voldoen aan de doelgroep van de activiteit
jaarlijks de Algemene Ledenvergadering met een interessante lezing (alleen het ingeschreven lid heeft toegang en stemrecht)
regiodagen, ook naasten hebben toegang
leeftijds– of doelgroepgebonden activiteiten
online bijeenkomsten
webinars
VED-weekend
toegang tot alle informatie, vermeld op onze site

Het contributiejaar is gelijk aan het kalenderjaar.

De contributie bedraagt € 25,- per jaar.

TIP: Vergeet niet bij uw zorgverzekering te controleren of u de contributiefactuur van het lidmaatschap kunt declareren. Sommige zorgverzekeringen vergoeden nl. het lidmaatschap!
Bekijk hier de lijst.

Opzegging lidmaatschap

Opzeggen dient uiterlijk 30 november schriftelijk te geschieden, door berichtgeving aan de secretaris secretaris@ehlers-danlos.nl.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.